29dec
By: Michael Pakula Andersen På: 29. december 2019 In: LinkedIn Comments: 0

2019 har på mange måder været et vanvittigt år….. hvorfor?

Vidste du, at 4 ud af 5 SMV’er ikke har en specifik salgsstrategi eller strategi for styring og udvikling af deres største kunder?

Fakta er: # Mange SMV’er mangler en strategisk retning på deres salg, en ”rejseplan” # Ca. 40% af SMV’er arbejder ikke med digitaliseret kundestyring (CRM system), og derigennem sikrer de ikke deres kundedata og informationer

# 6 ud af 10 SMV’er, der har implementeret digital kundestyring (CRM system), får ikke den fulde værdi og udnyttelsesgrad af systemet Kampros rejse i år har budt på mange spændende oplevelser og kundecases. Jeg har især gjort brug af mine erfaringer indenfor det at skabe et stærkt salgskoncept, implementering af ny CRM platform samt udviklet sælgere i deres salgsfærdigheder. Tak for tilliden til Kampro! År 2020 er lige om hjørnet og et nyt og spændende KAM koncept er på vej! Et koncept som styrker virksomhedernes evne i udvikle og fastholde nuværende KAM kunder, samt positionere sig endnu bedre overfor nye.

Virksomhederne kan se frem til at få et nyt og spændende KAM-Board koncept samt dyb indsigt i det at arbejde med værdiscore og influentanalyser. Jeg glæder mig derfor til et nyt og utrolig spændende år i samarbejde med jer.

Godt nytår!

Leave reply: