Rådgivning

Bring kundeudviklingen til et nyt niveau, hvor styring, eksekvering, målrettet handlekraft bliver jeres nye nøgleord og adfærd i salgsorganisationen. Kampro ved hvad der skal til…

Jeg er interesseret!

Hvorfor søger virksomheder rådgivning hos Kampro? 

  •  Fordi vi er eksperter i salgsudvikling, med fokus på strategisk kundeudvikling
  • Fordi vi er en partner, som forstår at udvikle struktureret og digitaliseret kundestyring
  • Fordi vi forstår at hjælpe vores kunder frem til en endnu skarpere salgsplan, med et stærkt markeds- og kundefokus. 
  • Fordi vi forstår at kigge “udefra og ind”
Se video

Sådan kan et rådgivningsforløb foregå

Et sparringsforløb starter med et 2 timers workshopmøde, hvor Kampro får indsigt i jeres forretning, struktur og markedsmæssige udfordringer.

Herfra bliver der udarbejdet en konkret plan over sparringsforløbet med veldefineret mål og beskrivelse af den ønskede værdiskabelse. 

Møderne afholdes med faste frekvens og med et mellemrum på 2 eller 4 uger, afhængig af opgavens karakter og omfang, for at skabe kontinuitet og fremdrift i udviklingsforløbet.

Inden afslutningen af et sparringsforløb afholdes et afsluttende evalueringsmøde, hvor formål og målsætning gennemgås. Det er for at sikre, at forløbet er endt som forventet og planlagt.

Sparringsmøderne afregnes på timebasis eller via klippekortsordning.

Book møde!

1. Få rådgivning om jeres salgsstrategi:

Hvorfor kan det være nødvendigt og hvad vil du opnå?

De fleste store virksomheder har en specifik salgsstrategi, men for jer som endnu ikke har fået strategien nedfældet og implementeret rigtigt i jeres organisation, så vil i oplevet at få: 

  • Strategi er et styringsredskab
  • Strategi skaber retning
  • Strategi giver fokus
  • Strategi fører til målrettede indsatser
  • Strategi fører til vækst
Book møde

2. Få rådgivning om, hvordan I kan styrke jeres daglige salgsstyring:

6 ud af 10 virksomheder føler ikke, at de får den fulde værdi og resultatopnåelse ud af den måde, hvorpå de arbejder med deres Key Account udvikling og CRM kundestyring på. Hvorfor ikke? Og gør du?

  • Fordi CRM platformen ofte er for kompleks til det daglige brug
  • Fordi CRM platformen ofte ikke kan håndtere de strategiske informationer og analyser, som er nødvendige i et Key Account Management arbejde
  • Fordi at virksomhederne ofte ikke har en specifik strategi, styring- og udviklingsmodel og platform ud mod deres største både nuværende og potentielle storkunder

Anvend KAM-Board fra Kampro

Brug 2 timer i samspil med Kampro og se, hvordan Kampro´s Key Account Management program (Kam-board) kan medvirke til at styrke jeres salgsstyring og den strategiske kundebearbejdning.

Vi frembringer nye discipliner og styringsredskaber til både ledelse og medarbejder, hvilket som vil styrke jeres forretning og samarbejde til jeres største kunder og kommende potentielle storkunder.

Struktur og styring der skaber værdi og vækst!

Book møde

Salg handler om tillid og personlig kontakt

Men også om den rigtige strategi og fokus på struktureret salgs- og kundestyring. Det er det, Kampro hjælper sine kunder med.

Referencer

Michael har en stærk strategisk profil og er i stand til at gå til opgaverne med en holistisk men alligevel fokuseret tilgang.

Han er en dygtig igangsætter, og han ved, hvad der skal til, fordi han har en dyb kompetence på forretningsforståelse.

 

Carina Neergaard,
Bureau direktør, CCO, Cool-Gray A/S

Jeg oplever Michael som værende ekstremt struktureret og meget professionel i sin tilgang til opgaver, herunder fastlæggelse af salgsstrategi og forhandling med kunder. Michael er absolut en af de dygtigste salgsledere, som jeg har mødt i min karriere.

 

Tim Normann
COO, Danske Fragtmænd A/S

Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Michael i flere sammenhænge. Michael er yderst dedikeret og behersker den svære disciplin at eksekvere på en fastlagt strategi. Han har stærke evner inden for alt, som vedrører salg, og han formår at engagere mennesker med sin entusiasme og dygtighed.

 

Lars Poulsen
CEO, P. Poulsen Shipping & Forwarding A/S

Michael besidder en kæmpe faglighed og professionalisme, og kombineret med hans personlige egenskaber leverer han altid et stærkt, relevant og brugbart resultat. Michaels tilgang til opgaver og problemstillinger er hans største styrke, og det skinner altid igennem, at han har erfaring med både den praktiske og strategiske del. Michaels evne til at ‘spotte’ problemet, skabe løsninger og plan for eksekvering, sikrer at man lykkes og kommer sikkert i mål. Derudover har Michael en fantastisk personlighed og er altid en fornøjelse at samarbejde med.

 

Signe Segall
Founding Director Future & Co.

Salg handler om tillid og personlig kontakt

Men også om den rigtige strategi og fokus på struktureret salgs- og kundestyring. Det er det, KAMPRO hjælper sine kunder med.