Der er MANGE penge at tjene med en kundedatabase segmentering – specielt i denne tid!
PRIS KUN 15.000 kr.
Proces:
- 2 times onlinemøde, hvor grundlaget for segmenteringen drøftes og fastlægges
- Virksomheden fremsender aftalte kundedata til Kampro
- Kampro udarbejder kundesegmenteringsgrundlaget og beskriver segmenteringsstrategien
- Data og segmenteringsmateriale returneres til virksomheden
- 2 times onlinemøde, hvor data og segmenteringsmateriale gennemgås

- Hvilke kunder skaber jeres vækst de kommende 12-18 måneder?
- Hvilke ”50” kunder er de mest betydningsfulde og har størst vækstpotentiale?
- Hvilke ”50” kunder skal I tilbyde en anden pris, ydelse og service, eller måske sige farvel til?
- Hvad er kundernes reelle DB, når alle omkostninger og tidsforbrug tages i betragtning?
- Yder i samme service til alle kundegrupperne?
- Kender I kundernes fulde potentiale?
- Kundebase segmentering, få inddelt kunderne i ”ABC” kundegrupper og opnå større og mere målrettet fokus på, hvilke kunder er til ”udvikling” og hvilke er til ”justering/afvikling”
Det er bare nogle af de spørgsmål du bør stille dig selv.
Kampro hjælper sine kunder med at udarbejde en gennemgående kundesegmentering, hvor I indenfor 4 uger får ét samlet overblik over jeres kunder, inddelt i segmenter og indtjenings grupper.
Tiden lige nu kan bruges til at få lavet en gennemgående kundesegmentering og en ny segmenteringsstrategi for jeres virksomhed.
Forbered dit/jeres kommende salg og salgsindsatser mere målrettet!
Ring til mig nu på tlf. 29498334 og få et forløb gennemgået.
Alle samtaler og møder er online.
Tlf.: 29498334 / E-mail.: mail@kampro.dk