19mar
By: Michael Pakula Andersen På: 19. marts 2020 In: LinkedIn Comments: 0

Der er MANGE penge at tjene med en kundedatabase segmentering​ – specielt i denne tid​​!

PRIS KUN 15.000 kr.

 Proces:

  1. 2 times onlinemøde, hvor grundlaget for segmenteringen drøftes og fastlægges
  2. Virksomheden fremsender aftalte kundedata til Kampro
  3. Kampro udarbejder kundesegmenteringsgrundlaget og beskriver segmenteringsstrategien
  4. Data og segmenteringsmateriale returneres til virksomheden
  5. 2 times onlinemøde, hvor data og segmenteringsmateriale gennemgås

 

  • Hvilke kunder skaber jeres vækst de kommende 12-18 måneder?   
  • Hvilke ”50” kunder er de mest betydningsfulde og har størst vækstpotentiale?
  • Hvilke ”50” kunder skal I tilbyde en anden pris, ydelse og service, eller måske sige farvel til?
  • Hvad er kundernes reelle DB, når alle omkostninger og tidsforbrug tages i betragtning? 
  • Yder i samme service til alle kundegrupperne?
  • Kender I kundernes fulde potentiale?
  • Kundebase segmentering, få inddelt kunderne i ”ABC” kundegrupper og opnå større og mere målrettet fokus på, hvilke kunder er til ”udvikling” og hvilke er til ”justering/afvikling”

Det er bare nogle af de spørgsmål du bør stille dig selv.

Kampro hjælper sine kunder med at udarbejde en gennemgående kundesegmentering, hvor I indenfor 4 uger får ét samlet overblik over jeres kunder, inddelt i segmenter og indtjenings grupper.

Tiden lige​ nu​ kan bruges til at få lavet en gennemgående kundesegmentering og en ny segmenteringsstrategi for jeres virksomhed. 

​Forbered ​dit/​jeres kommende salg og salgsindsatser mere målrettet!

Ring​ til mig nu på tlf.​ 29498334 og ​få et forløb gennemgået.

Alle samtaler og møder er online.

Tlf.:            29498334 / E-mail.:      mail@kampro.dk